recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD-Shop, hvad sker der lige?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVD-Shop, hvad sker der lige?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Pierre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVD-Shop, hvad sker der lige?
    Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:03
Jeg var lige inde på en, for mig, ukendt salgs side http://dvd-shop.dk/shop/frontpage.html
Er der nogle der kender den side/ har handlet der. For jeg undre mig da godt nok meget over deres priser........ Tag nu denne danske box, som kan købes i stereo studio til 50kr http://dvd-shop.dk/shop/familien-gyldenkaal-1-3-10479p.html og her er den enda uden box Shocked

Min kærestes søster købte Rita boxen derinde. Det hun modtog var en alm dvd-æske (uden folie omkring) med 2 dvd i. Selve papircoveret undrede jeg mig over, det lignede et pænt hjemme print. Selve dvd`erne lignede også nogle hvor selve motivet var hjemme printet (ru overflade).
Da dvd´erne blev sat i en dvdafspiller stod der i displayet No Disk. Så blev dvd`n sat i en computer og så poppede der en box op hvor på der stod om man ville brænde disken, som så var en CD-RW Confused

Derudover så kommer der en fragt på 30,63 (underligt beløb).

Redigeret af Mr. Pierre - 05-Januar-2013 kl. 22:09
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:08
De kører vist en del med brugte film. Det kan jo være en de har købt, og så ikke kigget ordentlig efter. Jeg har aldrig købt noget der, da det ser lidt amatøragtigt ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:15
Med de BD priser er der heller ikke noget at hente LOL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu