|
DVD-Shop, hvad sker der lige? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:03 |
Jeg var lige inde på en, for mig, ukendt salgs side http://dvd-shop.dk/shop/frontpage.htmlEr der nogle der kender den side/ har handlet der. For jeg undre mig da godt nok meget over deres priser........ Tag nu denne danske box, som kan købes i stereo studio til 50kr http://dvd-shop.dk/shop/familien-gyldenkaal-1-3-10479p.html og her er den enda uden box
![]() Min kærestes søster købte Rita boxen derinde. Det hun modtog var en alm dvd-æske (uden folie omkring) med 2 dvd i. Selve papircoveret undrede jeg mig over, det lignede et pænt hjemme print. Selve dvd`erne lignede også nogle hvor selve motivet var hjemme printet (ru overflade). Da dvd´erne blev sat i en dvdafspiller stod der i displayet No Disk. Så blev dvd`n sat i en computer og så poppede der en box op hvor på der stod om man ville brænde disken, som så var en CD-RW ![]() Derudover så kommer der en fragt på 30,63 (underligt beløb). Redigeret af Mr. Pierre - 05-Januar-2013 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De kører vist en del med brugte film. Det kan jo være en de har købt, og så ikke kigget ordentlig efter. Jeg har aldrig købt noget der, da det ser lidt amatøragtigt ud.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med de BD priser er der heller ikke noget at hente
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |