|
borger .dk problem - mac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 09:01 |
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke hvad fejlen er, men prøv at gøre det gennem Firefox.
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Hvad siger fejlmeddelelsen? Jeg har ingen problemer, men bruger så også nyeste version af OSX, Java etc. Kunne måske være værd at overveje for dig også :)
|
|
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Som skrevet så har jeg prøvet firefox.. :-)) Den skriver bare fejl hos borger dk - ja, jeg er ude i at vil installere maveriks på en del af min harddisk som jeg har delt op i 2 diske. Jeg har en early 2008 macbook pro som jeg har læst mig til - at den ikke kører maveriks særligt godt - så jeg har ikke den store lyst til at bruge det system på den. det mærkelige er - at jeg brugte borger dk da macen brugte snow leopard, så var der ingen problemer. Så der må være et svar på hvorfor det ikke virker..
|
|
![]() |
|
Nå - fandt ud af det fra et andet sted som skrev
> 1. Fra Safaris menulinje vælg Safari og herefter Indstillinger > 2. Vælg fanebladet Sikkerhed > 3. For Accepter cookies vælg Altid > Men den mulighed " Accepter cookies vælg Altid " Vejledningen er vist lidt forkert. I min Safari er det fanebladet > har jeg slet ikke I min safari 6.1.1 og heller ikke I chrome og firefox "Privacy", du skal kigge på. Jeg ved ikke hvad det hedder i den danske Safari, men sikkert noget i retning af "Privatliv". Her hedder indstillingen "Block cookies and other website data", og de ønsker så at du skal vælge indstillingen "Never" (Aldrig). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |