|
Gå væk, Yahoo |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nyt i sagen?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg undre mig over hvor i får alt det "lort" ind på jeres pc fra, jeg surfer selv omkring 8 timer dagligt på nettet og får aldrig dette "lort" på min pc, men måske fordi jeg aldrig har været på fjæsbog, hvem ved
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Det er også første gang jeg har fået sådan noget "lort" på min pc.
Bruger den også meget til diverse internet. Jeg fik mit ned da jeg skulle hente et program til at redigere billeder med. Jeg er ellers meget påpasseligt med ikke at få noget ned på pc'en, men jeg opdagede intet før det var for sent. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6259 |
Jeg er ikke på Facebook
Slumretilstand holdte op med at fungere, og jeg udførte en gendannelse af systemet Yahoo/awesome var der, da jeg tændte computeren første gang efter gendannelsen Og gendannelsen løste ikke problemet med slumetilstand, men til gengæld fik jeg prygl med virus ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Pipper - nu ved jeg jo ikke lige hvad det er for en applikation du har hentet til at redigere billeder med, men umiddelbart ville jeg sige: irfanview, Gimp - afhængig af hvad det er for noget "redigering" du vil lave. Mere har du ikke rigtigt behov for.
|
|
![]() |
|
Tak for rådet :-) Men det var FileMinimizer. |
|
![]() |
|
Har du fået fjernet virusen? |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6259 |
Ja, med Spyhunter
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
@Pipper - tja der er irfanview stadig et bedre værktøj.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |