|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Nu skal I høre en god een!
Engang for mange år siden, der var engang, foreslog Discovery en betaling per År på, kr 0,50 per m2 boligareal. Jeg mener i forhold til andre ting, på den gode måde.
![]() |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jamen var det netop ikke det som var meningen med de rigtig mange Digitale kanaler. Nogen havde da mulighed for specielle ønskekanaler, lad mig her kun nævne en Sci-Fi kanal.
![]() |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
En række antenneforeninger og Stofa tilbyder TV2's 32 VM-kampe i
HD.
Kampene vil blive vist på en særlig kanal, Zaptor Event. Læs mere om denne nyhed på digitalt.tv Redigeret af Vilhelm - 23-Maj-2010 kl. 23:37 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Når nu min antenneforening ikke er på listen, kan jeg så få lov at tilkøbe Event Kanalen? Jeg vil nemlig gerne betale et rimeligt beløb for at kunne se kampene i HD
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Meta: Jeg tror det ikke. Det er nemlig noget med at dem der har rettighederne vil have masse salg. Det er en sjov tv-verden vi lever i:
Næsten alle forstår og acceptere at en boksekamp er pay-per-view - jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan lave det samme med fodbold ala: Køb en kamp i SD format for xx kr. Køb en kamp i HD format for xx kr. Køb 5 kampe i SD format for xxx kr. Køb 5 kampe i HD format for xxx kr. Det forstår jeg ganske enkelt ikke - hvorfor er fodbold sådan en sport der skal trækkes ned i hovedet af alle når boksning ikke er det? Der er jo faktisk flere folk i Danmark der dyrker sejlsport i Danmark end fodbold, så vidt jeg ved, der kommer nok ikke HD event kanaler fra OL i sejlsport.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Ja det er da helt hen i hegnet. Hvis min antenneforening ikke vil tvinge alle medlemmerne til at betale for VM i HD, kan de jo alligevel ende med at få et væsentligt beløb ind for enkeltkunder som vil betale prisen. Jeg ville da overveje det helt op til en pris på omkring 500 for hele tuneringen
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Godt jeg har YouSee.
1. Alle 64 VM-kampe.
2. Alle 64 VM-kampe i HD.
3. 1 og 2 uden merpris.
![]() ![]() ![]() |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er nu fortsat glad for mit antenneforening/Stofa arrangement pga prisen. Har tidligere undersøgt hvad det tilsvarende ville koste ved Yousee og det ville blive væsentlig højere pris
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Prisen kan man som privatperson godt undersøge, men så er det listeprisen og den er naturligsvis ikke aktuel, hvis det f. eks. er gennem en antenneforening.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Digitalt.tv præsenterer i dag en oversigt over hvilke VM-kampe i HD de forskellige tv-udbydere leverer.
Den findes her. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |