|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chaplins ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 26-Maj-2010 kl. 09:45 |
Hey hey..
da jeg vågnede op og tændte for fjernsynet var både tv2 og kanal 4. bar' pist forsvundet fra min kanalliste? virkelig underligt.. har prøvet det engang før med DR HD, men aldrig med så mange kanaler? der er også nogle svenske og tyske der mangler? :S
|
|
![]() |
|
Chaplins ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
BTW jeg bor i Lyngby/Virum
|
|
![]() |
|
dkkev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
hvem har du som udbyder, og har du tjekket for evt. driftinfo for dit postnummer?
hvilket tv har du, laver det automatisk opdatering af kanal liste?
altså hvor tv'et scanner efter nye signaler i standby mode..
nogle Sony og Philips tv med automatisk opdatering af kanal liste, kan finde på at smide nogle kanaler ud af kanal listen hvis de registrerer dårligt/intet signal på en QAM.
|
|
![]() |
|
![]() |
nå for satan? det har jeg ikke hørt om.. men ja, jeg har et sony KDLW5500 :)
Jeg har tjekket på yousee's driftinfo? Men hvis det er automatisk opdatering af kanal listen, hvor slår jeg så det fra?
|
|
![]() |
|
dkkev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
jeg kender desværre ikke menuen og mulighederne for dit Sony tv.. ej heller om det har den feature. - sonny support tlf: 43 55 70 00 (tast 3 ved omstillingen).
jeg vil anbefale du lige gennemgår din kabling, sikrer du har gode afskærmede kabler og kablet direkte til antennestik dåsen, (læs evt. http://digitalt.tv/antennekabel-kvalitet-raad vedr. kabler). og laver en ny fuld søgning på netværksid for din region (Lyngby er 151 for DVB-C tv og 150 for STB).
hjælper det ikke så forhør dine naboer og kontakt alternativt yousee support for evt. fejlmelding 80 80 40 50
:)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror du har ret. Nu har jeg ihvertfald slået "automatisk opdatering" fra :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for hjælpen dkkev :) Nu laver jeg en ny fuld scanning af alle Kanaler og håber på det hjælper.. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |