recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal 9 under VM via yousee (DVB-C)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanal 9 under VM via yousee (DVB-C)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 12:47

Med modtageren fra Bilka, vil du kunne få HD, det kan du ikke med de andre, USB modtageren kan dog opdateres, men ikke HD som den er.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af scrotum scrotum skrev:

Kvalitets mæssigt hvad er så bedst. Den boks fra bilka, sagem 60 eller denne her usb tuner: Hauppauge WinTV HVR-930C (DVB-T/DVB-C modtager / analog TV tuner)http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=dvb-c&sp=all&pid=503850

Boksen fra Bilka kan tage HD-kanaler, men kun DR HD kan modtages uden programkort (YouSee Kort). Andre HD-kanaler kræver kort som koster 30 kr./md. Boksen er identisk med den Abeo-boks der tidligere er anmeldt her på Recordere, og som ikke har fået gode karakterer for sin billedkvalitet.

Vil du nøjes med de digitale standardkanaler, er Sagem 60 bedst. Den kan tage CANAL9 og alle de øvrige kanaler i Grundpakken og Mellempakken, også de ca. 10 kanaler som kun sendes digitalt. Så kan du få glæde af Sagem 60 i lang tid fremover for de 495 kr. som boksen koster - uden udgift til kort.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
scrotum Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-November-2005
Sted: Denmark
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 13:13
Mange tak for svarene alle sammen Smile
Jeg prøver at se om jeg ikke kan finde en brugt sagem 60, så hvis der er nogen der har læst med der har en liggende i ikke bruger, så hold jer ikke tilbage Wink
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 550
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af scrotum scrotum skrev:

Det kunne da være fedt nok HD, men det er et spørgsmål om hvor meget jeg kan/vil ofre på det. Jeg synes 300 om måneden i forvejen er at presse citronen ift. mit behov.
Jeg har mellempakken.
Vil en sagem være bedre end den fra bilka? - mener den fra bilka har mpeg4 - men det betyder ikke HD vel?

Tro mig , har du først én gang set fodbold i HD , vil du aldrig ønske andet Big smile

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Tro mig , har du først én gang set fodbold i HD , vil du aldrig ønske andet Big smile

Helt enig og så får vi 64 af slagsen.Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Helt enig og så får vi 64 af slagsen.Wink

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu