|
audyssey mikrofon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 18:43 |
Hej
Jeg har flyttet lidt rundt på subwooferen og ville nu køre en ny audyssey kalibrering af min aldrende Onkyo TX-SR 805 - desværre kan jeg ikke finde mikrofonen ![]() Jeg har en mikrofon fra min DSpeaker Antimode 8033 men den kan jeg vel ikke bruge? Er der evt. en i Ballerup omegn der har en passende mikrofon jeg kan låne eller ved hvordan jeg kan få fat i en "ny" ? |
|
Onkyo TX-SR805, Dynaudio xeo 4, Klipsch RP450C og R-14S, SVS PB13-Ultra, Epson TW3200, Lissau California 106"
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bor i Slangerup og har en mikrofon til onkyo 5010. Vi kan måske finde ud af noget 😀
|
|
![]() |
|
MartinT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Vil det fungere med mikrofon fra en anden model? Synes jeg har læst at man skal bruge mikrofon typen som fulgte med reciever da der kan være forskel? Hvis ikke vil jeg meget gerne komme forbi og låne den et par dage ![]() |
|
Onkyo TX-SR805, Dynaudio xeo 4, Klipsch RP450C og R-14S, SVS PB13-Ultra, Epson TW3200, Lissau California 106"
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Min mikrofon hedder: ACH1HB
|
|
![]() |
|
Nej ACM1HB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |