|
Valg af soundbar? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis både tv og soundbar understøtter hdmi cec, har du kun brug for en fjernbetjening.
Klaus |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Er I sikre på det med HDMI-CEC? For hvis det er rigtigt vil jeg hellere have en Yamaha end Samsung.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er lige precis det CEC kan og gør. Tænder og slukker andre enheder ud fra hvad "Master" enheden, i det her tilfælde TVet, gør, samt betjener Volume fra master enhed, styrer BD/DVD afspillere, Recivere og alt andet med CEC.* *Ikke nødvendigvis alle funktioner, men det mest basale. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Hvilken soundbar er noget værd? Nogen der selv har en de kan anbefale?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Selv bruger jeg Sonos playbar. Og er meget tilfreds med den, Men har da også Sonos i hele huset.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Hdmi Cec er dog ikke en garanti for at enheder snakker sammen, men muligheden er der. Det kan drille.
Jeg har haft B&w panorama og den var fed - af en soundbar |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Kan se at HW750 kan tilegnes for 3000 kr hos blue city. Det er da en overkommelig pris.
Ved mine selvstudier - så faldt jeg også over netop den model, og jeg tror på at dette er det rigtige valg når du nu har Samsung TV. Jeg vil også foretrække at køre soundbar og TV i samme mærke. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |