|
Hjælp til sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hugo27th ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2014 Sted: 3700 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2016 kl. 13:57 |
Hejsa
jeg har en yamaha htr-2866 recieve samt en yamaha sub yst-215 Udfordringen er at suben slår til og fra. Når der er tale slukker den og når der er action scener bulder den løs! er tilfreds med lyden når suben er tændt , men bare pisse irriterende at den automatisk slår til og fra, der er jo verden til forskel på lyd billedet. så nogle der kan hjælpe med hvor jeg ændre denne indstilling? ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knap 11 side 16 sættes til OFF
http://www.manualslib.com/manual/197194/Yamaha-Yst-Sw215.html?page=16#manual |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Sub bør kunne køre tilfredsstillende i Auto, den skulle i stille passager kunne holde sig tændt i 4-5 minutter så den ikke står og trigger hele tiden. En forkert indstilling kan også være årsagen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg har forsøgt at indstille min sub så lavt at den hele tiden får et kraftigere signal fra SR. Lige lidt hjælper det. Og især i non-actionfilm er den helt gal med slukkeriet. Så kører selv med sub på ON.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |