|
Forbinde enheder TV, Surround og Chrome Cast |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Concert8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er i samme situation og har opgivet at finde en brugt reciver - efter mange læste test er jeg nu afklaret om det skal være en ny, og Elgiganten har en dennon 1060 til 3800 kr med 2 HDMI udgange så kan jeg skifte mellem TV og projektor.
|
|
![]() |
|
LarsSSV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2016 Status: Offline Point: 11 |
Ja enig, det er svært, jeg kigger også stadig, men venter nok, og lige pludselig en dag, så er den der bare
![]() |
|
![]() |
|
Concert8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Nu er spørgsmålet så bare, lyder de nye så meget bedre end min gamle Sony STR DB 940 ?Støvet af og koblet op i dag som stereo forstærker med DVP NS 900 V (CDSC spiller) Cox indgang. NHØP CD Those Who Were lyder fantastisk på Concert8, lytter altid til no 4 med Lisa Nilssons smukke stemme og iøvrigt fik skiven lov til at spille færdig mens en lækker stemning bredte sig i rummet v3, Bassen virker overvældende kraftig fra de "små" Concert8 ingen behov for Sub her da.. Gjorde den også da den nye Matrantz 6050 der var spændt for i sidste uge.. men vi er godt nok nede i nogle detaljer beklageligvis var riaa indgangen ikke særlig god så den røg retur, men eller det bedste jeg har hørt til prisen Åben og detalieret som en accuphase, lang fra den sovsede Marantz vanlige vellyd.. Men mon ikke det er sådan at en god stereo forstærker altid vil slå en Surrond do. Jeg har stadig pladespilleren og Kenwod L-1000C forforstærkeren med den gode Riaa som reference, og Thule CD 100 når det er CD der skal afspilles.. Så Stakken er ikke blevet mindre med årene. Det er samlingen at guitare og forstærkere nu heller ikke men det er en helt anden sag og et andet forum.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Ja, du var ikke hurtig nok til at nappe den Marantz NR1604 jeg linkede til - eller dens "søster" der også var til salg til samme pris. Klaus |
|
![]() |
|
LarsSSV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2016 Status: Offline Point: 11 |
Nej, det gik dælme stærkt, fik lige et par andre småopgaver, og vupti så var den væk
![]() |
|
![]() |
|
Lars SSV Jeg returnere en Marantz NR 1606 i dag. Den kan du så købe ved HIFI-Freaks og prøve om det var noget. Kig i brugt/demo afdelingen for bedste pris. Det kan være den passer bedre i Dine øre end her ved mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |