recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Buttshaker spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buttshaker spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 15:31
Husk at der ikke må være et "high pass" filter i forstærkeren så frekvenser under 20 Hz skæres fra.

I øvrigt har jeg selv haft den lille trådløse udgave af Buttkickeren og den var mere end rigeligt kraftig til at bævre med en 3 personers sofa. Eneste grund til at jeg ikke bruger den mere er at den sparkede mig ud af sofaen når køleskabet tændte eller slukkede :O)

Mvh
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 19:54
Hah fedt :-D hvordan kan det være at den reagerede på køleskabet? Og hvordan finder jeg ud af om der er et High pass filter på min forstærker?
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 20:09
Nu siger du at det er de samme buttkickers bare som trådløs, ved du hvor man kan købe det henne? :-) og tror du 2 stk det er nok til en 5 mands sofa? Eller skal jeg op på 3? Sorry hvis jeg spørger dumt, jeg har bare nada kendskab til det her ;-D
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 16:04
Det er en her:

http://www.thebuttkicker.com/wireless-kit

Hvor mange du skal bruge tror jeg afhæger af sofaens vægt, underlag og antal ben etc. - jeg ville starte med ét styk og tilføje flere om nødvendigt.

Et halvgammelt køleskab kan skabe lavfrekvent netstøj når kompressoren tænder og slukker - der kan være en del lavfrekvent støj på dit lysnet afhængigt af hvor du bor. Af samme årsag er mange forstærkeres frekvensgang begrænset under 20 Hz. Så du skal have en dc-koblet effektforstærker uden sikringssystemer der slår fra ved lavfrekvenssignaler - Du må ud og google og læse specifikationer.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu