recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så gik Planetaxel konkurs:-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så gik Planetaxel konkurs:-(

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 14:45
Det var sgu godt gået, for ofte hører man, at folk mister deres tilgodehavender ved konkurser.
Nå, Planetaxels konkurs rammer ikke mig, for jeg handler stort set kun ved CDON.dk, resten foregår i de lokale butikker.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 15:01
Ja, det var bare lækkert. De skrev det godt nok i mailen, men man ved aldrig. Der står også på deres hjemmeside, at deres konto kan nå at blive frosset. Det gjorde den heldigvis ikke. Men der skal nok være nogen, som ikke får deres. Jeg handler sjældent hos cdon, kun når der er gratis porto. Men BB, lægger jeg mange penge hos, da jeg godt kan lide, at få deres 10% i rabat.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Det var sgu godt gået, for ofte hører man, at folk mister deres tilgodehavender ved konkurser.
Nå, Planetaxels konkurs rammer ikke mig, for jeg handler stort set kun ved CDON.dk, resten foregår i de lokale butikker.

Køber også en del hos Cdon (eller hos amazon.co.uk) - de har jævnligt gode tilbud - især når de sender særmails ud med bluray film til 9 kr Big smile - har fået Inception, Shawshank Redemption m.m. via de tilbud Tongue
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 16:42
Jeg synes bare det er sørgeligt !!Cry 
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Jeg synes bare det er sørgeligt !!Cry 

Ja, især fordi Planetaxel var billig med film, vi ellers ikke kunne købe i EU. Laserdisken er en del dyrere.

Venlig hilsen
KB
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2008
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 11:51
Jeg har kun brugt Axel i begrænset omfang de sidste par år, fordi jeg ikke brød mig om deres indpakning. Alt for mange skiver, der blev smadret. Omvendt må jeg indrømme, at jeg altid har været fuldt tilfreds med deres kundeservice, når uheldet har været ude.

Jeg køber de fleste af mine ting (region A og 1) fra DVDPacific, amazon.com og diabolikdvd.com (genrefilm). Det er godt nok mange år siden, jeg har fået snuppet noget i tolden.

Seneste køb var bl.a. den amerikanske Alien Anthology (kan bedre lide indpakningen af den end den europæiske) for $29,95 hos amazon.com. Den var sendt gennem Tyskland og skulle derfor naturligvis ikke fortoldes. 

Jeg bruger stort set ikke europæiske forhandlere, for meget lidt af det, jeg køber, udkommer i EU. Når det er, så bruger jeg enten amazon.co.uk eller også Fona 2000 på Strøget.

Cdon.dk bruger jeg af princip ikke, efter de "bortcensurerede" (læs: fjernede fra lageret) en kontroversiel, men fuldt lovlig gyserfilm sidste år, fordi en eller anden nar klagede over den. 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:02
Jeg har brugt planetaxel, men ikke ret meget. Den sidste ordre er dog gået galt, idet deres system ved en fejl oprettede to ordre. Den ene blev slettet af dem. De trækker dog begge beløb og jeg kontaktede dem desangående d. 11/6 men fik aldrig noget svar. En uge senere lukker de, og jeg har gjort indsigelse over for banken for at få mine penge tilbage.

Jeg er ikke enig i at de var dyre med alle deres varer. Hvis det var enkelte film man skulle have, var de for det meste dyrere end engelske alternativer. Så snart der var tale om sæsoner af serier så det langt bedre ud. Den sidste vare var 60 kr. billigere end amazon.co.uk, og den er kun på lager hos private sælgere; ikke selve amazon. Der kan den ikke engang forudbestilles endnu.

Det er nok den primære grund til at jeg handlede der. At jeg kunne få varen op til flere måneder før den var tilgængelig i Europa. For det meste kunne jeg dog godt vente...
Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zola25 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 10:08
Jeg har også ofte brugt DVDPacific - Uden at blive " nappet"

Jeg køber mest fra US når der er for langt imellem udgivelserne i US kontra EU og jeg bare ikke kan venteSmile. Jeg synes ofte ikke besparelsen er særligt stor på store udgivelser hvis man f.eks. handler i Amazon.co.uk og køber for mere end £25 (Fragtfrit).

Redigeret af Zola25 - 30-Juni-2012 kl. 10:12
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Jeg har også ofte brugt DVDPacific - Uden at blive " nappet"

Dem brugte jeg også en overgang, ind til jeg læste folk var begyndt at blive snuppet.

Men sådan vil det nok altid være. Nogle har lavet 100-vis af handler uden for EU, og det er gået fint. Andre ligger en ordre ved f.eks. play.com, og så går det galt.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu