recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filmnørden over alle!! Laurist
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filmnørden over alle!! Laurist

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 14:26
Brugernavnet "Artisten" minder mig om en film af samme navn... Er der nogen, som ved om hvornår denne film kan købes på enten DVD eller Blu Ray? Har desværre ikke været på plakaten i Aars Bio...
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Brugernavnet "Artisten" minder mig om en film af samme navn... Er der nogen, som ved om hvornår denne film kan købes på enten DVD eller Blu Ray? Har desværre ikke været på plakaten i Aars Bio...

HejSmile
Svaret fra Artisten himself , Jeg mener allerede den kan købes , Hvis det er denne:

Redigeret af ARTISTEN - 16-September-2012 kl. 18:14
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 16:02
Jo - TAKker for svaret! Det Er denne film... Så må jeg se efter den i min lokale Expert, eller Kvickly!Smile
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 18:17
Til Turbo2
Den kan sandsyndlig købes billigere på feks Amazon UK end Kvickly
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Til Turbo2

Sikkert - og takker. Men har bare ikke Dankort, så kan ikke købe noget på nettet...
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Til Turbo2

Sikkert - og takker. Men har bare ikke Dankort, så kan ikke købe noget på nettet...

du kan godt købe med mastercard på Amazon UK 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 11:11
Hvis folk ikke har et Dankort, har de næppe heller andre kreditkort pga mgl tillid fra banken Wink

Redigeret af Kampus - 17-September-2012 kl. 11:11
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 12:17
Eller også er de ikke gamle nok... Eller også gider de ikke dankort... Eller...

Men fint du lige sætter andre i bås omkring tillid fra banker, det er sgu virkelig dårlig humor!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 18:08
Det koster penge, at hæve penge, vha. Dankort og andre kort. Jeg har hidtil klaret mig fint med mit papkort, som personalet i "Spadserekassen" stikker i printeren, når jeg skal have lidt kontanter. Det koster sikkert OGSÅ penge, at gøre det på denne, gammeldags måde! Og nej - det har ikke med manglende tillid til pengeinstitutter at gøre... Jeg har nok mindre tillid til at skulle afgive kortnummeret, eller hvordan det nu foregår på nettet - man ved jo aldrig, hvad der lusker rundt her nede under tastaturet, vel? Der kan jo nemt smutte noget udenom selv det bedste antivirusprogram.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu