recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Ang. tekster. Jeg har tjekket de første tre film og da de tekstmæssigt var helt ens fortsatte jeg ikke. Der er _ikke_ dansk tekst på nogle af dem, hverken filmen eller ekstramaterialet - beklager.
Takker.Cry Så kan Amazon godt få en enkelt eller to tilbage. Det er irriterende når de skriver det, uden at være sikker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 11:00
Det lyder bare mærkeligt hvis der slet ikke er tekster på nogen af filmene. US udgaverne havde jo, minus den første. Og EU udgaverne havde alle. Der må være tale om helt nye transfers så Confused
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 12:09
Ifølge den kasse boxen kom i så er der dk tekst på 3D versionerne af de sidste to film men for alle 2D versioner står der tydeligt at der ikke er dk tekst. Amazon har åbenbart ikke været i stand til at skelne.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu