recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - James Bond 50-boks-Svensk cover-evt. svensk tekst!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

James Bond 50-boks-Svensk cover-evt. svensk tekst!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 22:29
Flemming - var det ikke noget med at købe den sidste Bilka/Føtex-udgave af "Skyfall"?

- For havde du ikke allerede fået købt både "Skyfall"-steelboks + den almindelige blu-ray?
Som jo er den samme bare i steelboks vs. almindelig plast-boks.

Så kunne du jo fortælle hvad der er forskel på 1-disc og den ene 2-disc-version. : )
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 22:39
Jeg tror jeg nøjes med den jeg har. Det er en 2 disc Steelbook fra UK. Blu-ray og dvd.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 22:47

Pjat med dig Flemming - der er altid plads til en mere.   ; )

Spøg til side - hvis der er en der har købt den fra Bilka/Føtex
og evt. har en kammerat der har den anden til sammenligning,
så skriv gerne forskellene her.
~ Cybersp@ce ~

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:00
Forskellen er at den ekstra disc er magen til den bonus-disc der medfølger 50års boxen Wink
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 22:43
Kampus - det var lige den info jeg var ude efter,
så kan jeg godt nøjes med at kikke efter Skyfall i 1-disc-udgaven til en god pris. : )
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Cybersp@ce Cybersp@ce skrev:

Ja, så det godt med de 120 timer ekstramateriale og ved der kan være en del på en blu-ray,
men der er grænser for hvad man kan presse ned på dem af både film og ekstramaterialer.

Min første tanke var også = Hvad har de så gjort af filmene! ; )

Filmene har de restaureret pænt.
Billedet er flot på de gamle film, man har fjernet støv og ridser, men ikke deciderede fejl, som fx en raket der bliver løftet i snore.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu