|
James Bond 50-boks-Svensk cover-evt. svensk tekst! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flemming - var det ikke noget med at købe den sidste Bilka/Føtex-udgave af "Skyfall"?
- For havde du ikke allerede fået købt både "Skyfall"-steelboks + den almindelige blu-ray?
Som jo er den samme bare i steelboks vs. almindelig plast-boks.
Så kunne du jo fortælle hvad der er forskel på 1-disc og den ene 2-disc-version. : )
~ Cybersp@ce ~ |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Jeg tror jeg nøjes med den jeg har. Det er en 2 disc Steelbook fra UK. Blu-ray og dvd.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Pjat med dig Flemming - der er altid plads til en mere. ; ) Spøg til side - hvis der er en der har købt den fra Bilka/Føtex |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Forskellen er at den ekstra disc er magen til den bonus-disc der medfølger 50års boxen
![]() |
|
![]() |
|
Kampus - det var lige den info jeg var ude efter,
så kan jeg godt nøjes med at kikke efter Skyfall i 1-disc-udgaven til en god pris. : )
~ Cybersp@ce ~ |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Filmene har de restaureret pænt. Billedet er flot på de gamle film, man har fjernet støv og ridser, men ikke deciderede fejl, som fx en raket der bliver løftet i snore. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |