|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maxtor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2004 Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 10-Maj-2008 kl. 14:24 |
Hey! Vi har lige været til generalforsamling i vores antenneforening og umiddelbart ser det desværre ud til at vi ikke får tv2sport i en af programpakkerne!!
Da jeg er stor fodboldfan er jeg meget interesseret i at få tv2sport.
Er der nogle af jer som har kendskab til tv2sport's planer om distribution via nettet - lidt ala sputnik tv.
Maxtor
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Hvad med sådan noget her: http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_wt Jeg har ikke prøvet det, men har overvejet at se noget motorsport p åden måde. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Ups, så lige at de netop ikke har TV2 Sport, beklager... Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |