|
Må man "blande mærker"? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder fornuftigt. Også mit bud. |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Svaret er ja.
Du kan sagtens kombinere feks triangle L+C+R med et andet mærke surround højttalere. Det vigtigste er at L+C+R har samme klang og helt optimalt er 3 ens højttalere. Ofte kører man med store højttalere foran og mindre surround højttalere, og selvom det er fra samme fabrikant og fra samme serie, vil der alligevel være væsentlig forskel i lyden fra front til bag alene pga kabinettets størrelse. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Redigeret af Dorf - 07-Marts-2016 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Ja de gør, og det tror der er flere der kan bekræfte. ![]() Om de spiller bedre end Monitor Audio ved jeg som sagt ikke. Men HVIS du alligevel skal en tur forbi HiFifreaks så prøv at lytte til Triangle Quartet Limited Edition som koster det samme som Triangle. Og her et mørkt grynet billede: ![]() Redigeret af Dorf - 07-Marts-2016 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Tak for tippet.
Jeg køber sådan 3 stk. Triangles. De ser iøvrigt hammer-godt ud på det billede. Så håber jeg bare, at lydbilledet er ligeså harmonisk, som det vil være med 5 ens højtalere. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |