recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke spil skal I ha'?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke spil skal I ha'?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Speednut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 16:36
Nu kommer Fallout: New Vegas ikke her til foråret, men glæder mig også til det. Kunne bare ikke få nok af F3, som også er det eneste spil jeg har platinium i, indtil videre
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 22:55
Jeg har adskillige spil som jeg er i gang med eller som jeg ikke har gennemført endnu (FF13, white knight c, borderlands, WaW, prince of persia, GoW:C, osv, osv.. ) rimelig skidt, i know..Confused Derfor holder jeg agtig pause med køb af spil, medmindre jeg finder nogle gode tilbud (heavy rain, jeg kigger på dig LOL) eller spillene jeg vil have naturligt falder i pris. Ønskelisten er dog stor da jeg har været i udlandet de sidste 5 måneder og er "gået klip" af en masse store titler Embarrassed

Demon souls
AC2
CoD:MW 2 (og/eller MAG/BF:BC2)
Heavy rain
GoW3
Army of two 2
Uncharted 2
Red dead redemption
Star ocean TLH

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2010 kl. 09:58
Er det elgiganten der er billigst på heavy rain til ps3. kan se det koster 350 og det er sågar special edition.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2010 kl. 10:19
Det tror jeg. Coolshop havde en overgang lignende pris, men det kan ikke længere forudbestilles ved dem.
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 10:02
Jeg skal ha' Mafia 2 - det er helt sikkert. 1'eren var super fed, og er vild med det dér gangster-miljø.. 

Et andet spil jeg godt kunne tænke mig at prøve er Fallout - siden mange lyder ret begejstret for det! 
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 12:46
Pas paa Fallout - det tager al din tid hehe...

BORING!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 16:13
det kommer lidt an på, hvordan man spiller det. Hvis man bare tager main quest, så er det ret hurtigt overstået. Men det er jo ikke meningen med spillet. Man skal lave side quests og udforske alt.

Et andet spil, jeg havde set meget frem til var I AM Alive, som stod til at udkomme i Marts. Men nu har de sgu udsat den endnu en gang. Så nu skal jeg vente i minimum 1 år mere Angry

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Speednut Speednut skrev:

det kommer lidt an på, hvordan man spiller det. Hvis man bare tager main quest, så er det ret hurtigt overstået. Men det er jo ikke meningen med spillet. Man skal lave side quests og udforske alt.

Et andet spil, jeg havde set meget frem til var I AM Alive, som stod til at udkomme i Marts. Men nu har de sgu udsat den endnu en gang. Så nu skal jeg vente i minimum 1 år mere Angry

Det der synes jeg er en gang pis fra udviklernes side! Oblivion havde også tonsvis af ekstra godter og en kort og ikke mindst skod main quest - RPG bør som minimum være omkring 25-30 timer også kan alt det ekstra komme bagefter.

meh..
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2010 kl. 11:07
Jeg har set mig lun på Heavy Rain.. Prøvede demo, som er alt for kort!! :D
Til top