|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobi1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 18-August-2006 kl. 12:46 |
Som overskriften antyder leder jeg efter det bedste plasma eller LCD Tv der kan købes for max. 30000k. i min. 46"
Har lige været inde og tale med dem inde i hifi klubben, de mente at en hitatchi 55" var et kanon køb, den kunne de måske skaffe, til en nogenlunde pris. Men hvad siger i?? Kom med nogen bud er modtagelig for alt, bare det er min. 46" Min stue er 8x5,50 m2, og jeg kommer til at sidde med en afstand på 5-6 m. Skulle have ventet på en samsung M71 46", men tror ikke jeg kan vente så længe..Min nye stue er klar om ca. 14 dage, og så kan jeg ikke vente 2-3 måneder på et TV |
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Se også på Panasonic plasma (som er i markedet nu) og de nye Pioneer plasma der kommer til september. Husk der er IFA i Berlin om 14 dage - der kommer alle de nye modeller (nogle tager nok lidt tid før de kommer i handlen). Michael Redigeret af MikeOne - 18-August-2006 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
![]() |
Måske dumt spørgsmål men hvad er IFA?? |
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Stor elektronikmesse i Berlin (hvert år) - Der bliver alle de nye modeller udstillet. En lille appetitvækker til julehandlen http://www1.messe-berlin.de/vip8_1/website/MesseBerlin/htdoc s/www.ifa-berlin/index_flash/index.jsp
|
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Panasonic TH-50PV600/TH-50PX600 bør være på din liste over potentielle ! Ellers check under www.edbpriser.dk Redigeret af ticker - 18-August-2006 kl. 15:42 |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg havde ikke set Panasonic TH-50PV600 under 30000k, den er bestemt en af dem jeg vil holde øje med
|
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |