|
Ipad og Canon MP640 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 18:04 |
Hej
Så har fruen anskaffet sig en Ipad. Og hun vil naturligvis gerne udskrive diverse på vores printer, som er en Canon MP640, som jo ikke har AirPrint. Jeg har søgt rundt omkring, men har endnu ikke fundet en app, der kan forvandle den ellers velfungerende printer til noget der kan tale med Ipad'en. Der er mange forslag, men der er altid blandede anmeldelser. Der må da være nogle der har haft samme problem, og har fundet en løsning på problemet Gode forslag modtages (bortset fra det med at købe en ny printer, som bliver sidste udvej) Mvh Per |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Online Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har en Synology NAS så kan den agere AirPrint server til de tilsluttede printeren. På min Mac har jeg installere HandyPrint som også gør at man kan printe via AirPrint : http://www.netputing.com/handyprint/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Det var en anderledes indfaldsvinkel.
Jeg har en Black Armor fra Seagate. Det skal da undersøges :-) |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
En Windows PC kan også agere airprint server. Det kræver naturligvis at PC'en er tændt når man skal printe.
Det er et problem at bruge en nas ifb med MP640, da canon kun leverer linux drivere til X86 platformen. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Kan du ikke bruge Canon Easy-Photo Print app fra iTunes store?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Jeg prøvede den, men app'en kunne ikke finde min printer
|
|
![]() |
|
Og så prøvede jeg liiige en gang til med Canon Easy-Photo Print app'en, og så virkede det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |