|
virtualbox på OsX Maveriks |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det passer altså ikke, det kommer helt an på hvad det skal bruges til. Jeg kører en windows 7 på virtualbox, til nogle mindre krævende opgaver, som kører ganske fint med 512mb. Går man under 512 bliver det dog ikke godt, men 512 er fint.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Der var jeg for hurtig. Jeg kan ikke rette indstillinger for en VW. Så jeg bliver alligevel nødt til at opdatere. Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 11:41 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det er muligt din VM kan konverteres. Den kan jo også være ødelagt, så det er derfor du har problemer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Du kan prøve en 30 dages trial version, og se om Fusion kan konvertere din VM.
Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 14:29 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() Ikke den store IT expert, lige på dette punkt, men tror stadig løsninger er at finde her : Har bare ikke haft held med det.... endnu. Dette er hvad jeg har i min windows 7 mappe, er der noget der ikke stemmer, tager jeg gerne mod jeres inputs. Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 16:16 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
opsætning pt. med efterølgende besked
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Der står at du skal slette nogle filer fra /Bibliotek/Ekstensions som har med den gamle Virtualbox at gøre. .kext filer er kernel extensions. Dvs. i et Terminal vindue skriver du kextstat og trykker Enter så får du listen over extensions i brug, og hvis der er gamle Virtualbox extensions, så har du problemet. Så er det åbenbart bare at slette de gamle, og genstarte din Mac.
Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 17:06 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
sleter jeg dem i terminal vinduet ? og hvad skriver man ?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Fandt dette, men er af den version jeg køre nu og ikke ældre...
Er ikke helt med på hvordan jeg sletter de 4 linjer ? ![]() Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 19:56 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Så har du ikke det problem jarneil skriver om. Han havde de gamle versioner liggende.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Så ved jeg sku ikk` tak for jeres input`s
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |