|
Spil - Railroad Tycoon 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2013 kl. 15:19 |
Hej alle
Jeg leder efter et spil Railroad Tycoon 3 til Mac men kan kun finde til Windows jeg er lige ved atgive op men syntes lige jeg vil høre her inde om der er der en eller anden der ved hvor jeg kan købe spillet MVH BJepsen
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan så vidt jeg husker købes hos Amazon. Mener ikke der er nogle steder i DK der har spillet mere. Men Sid Meiers Railroads ligger i App-store (ved godt det ikke kommer i nærheden af RT3)ellers er der måske nogle brugtbørser som ligger inde med et enkelt eksemplar. Du skal bare være klar over det er møggammelt, så jeg er ikke engang sikker på det vil kunne køre på ML/mav
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |