|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Kan jeg få dig til at skrive dine instillinger ? (kontrast og lign) Eventuelt tage et billede af det, hvis det er nemmere.... Havde du forøvrigt selector tilsluttet ? På forhånd tak. Hilsen Vicks |
||
![]() |
||
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg ikke har rodet så meget med indstillingerne.......... Kører ikke med Selector. |
||
![]() |
||
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|
Billederne jeg fik taget igår, var ikke rigtigt værd at vise frem |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der billeder.........de fylder lidt da de er taget med mit EOS.
Redigeret af Tracebuzta - 12-August-2006 kl. 19:30 |
||
![]() |
||
jacobi1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|
Det er et hammer lækkert Tv, jeg venter selv på at de kommer med den i 46", har fået at vide den vil komme i sep.
|
||
Mvh.
jacobi |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |