recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD Covers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD Covers

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

50 stk. Det bruger jeg hurtigt. Med alle de 2 disk film, som jeg får fra UK. De bliver altid, skiftet til de, noget tyndere covers.

Hvis den ene disc bare har ekstramateriale, eller måske er en dvd-kopi, opbevarer jeg den et andet sted. De 1-disc covers jeg køber hos Stereo Studio er vildt lækre, så dem foretrækker jeg at bruge.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

50 stk. Det bruger jeg hurtigt. Med alle de 2 disk film, som jeg får fra UK. De bliver altid, skiftet til de, noget tyndere covers.

Hvis den ene disc bare har ekstramateriale, eller måske er en dvd-kopi, opbevarer jeg den et andet sted. De 1-disc covers jeg køber hos Stereo Studio er vildt lækre, så dem foretrækker jeg at bruge.
Jeg vil nu gerne have dem samme sted. Hvis det er en digital kopi, så ryger den ud. Men dvd eller ekstramatriale, de bliver i samme cover. 1 -disc, der er jeg jo lidt anderledes, og bruger nogle cover på 6mm. Jeg har slet ikke, set dem de har i Stereo Studio. Hvad koster de så?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:57
3,- stykket. Med mindre man bestiller STORE mængder fra Tyskland, så er Stereo Studio billigere, og coverne er de bedste BD-covers jeg nogensinde har haft mellem hænderne.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 14:03
3kr, det er helt ok. Det er lidt underligt, at man ikke kan købe til 2,3,4,5 og 6 i de Dansk butikker. Det er så heller ikke nemt, når de ikke kan finde ud af, om de skal være 11 eller 14mm. Det ville være rart, hvis de alle kørte med 11mm.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 14:59
Det er FULDSTÆNDIG LATTERLIGT VANVITTIGT FUCKING TOSSET at man ikke kan finde ud af bare at bruge 11 eller 14mm på danske udgivelser. Man skulle tro det var en joke, men det er fandme rigtigt, at danske udgivelser 2/3 af tiden er tykke, og resten er tynde.

Jeg synes det var forfærdeligt da jeg fandt ud af, at man i England brugte nogle underlige tykke covers, efter at have importeret fra USA til at starte med, men i det mindste er de konsekvente. Jeg har kun en lille håndfuld 11mm-udgivelser fra UK, hvor resten er 14mm, som konsekvent bliver skåret lidt til, så de passer i mine rare 11mm covers fra Stereo Studio.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 15:06
Ja, det er latterligt. Men læg mærke til, at i starten var alle i DK, af den tynde type, og langsomt begyndte, flere og flere at bruge de latterlige 14mm covers. Disney havde kun de tynde i starten, også 2 disc, men de er næsten alle sammen i 14mm nu. Jeg har endnu ikke modtaget nogle fra USA, som ikke er i 11mm. Så det er sgu noget underligt noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 15:19
Med hensyn til covers med plads til to eller flere discs, så har det nok noget at gøre med, at det overhovedet ikke kan betale sig at sælge dem til private. Derfor er de svære, eller umulige, at finde.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 15:27
Ja, det er ikke nemt at finde. Jeg køber nogle med plads til 5 i Tyskland. De er ikke så tykke i forhold til, andre til samme antal discs. Lidt irriterende, at man ikke kan få nogen til 6 disc.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 18:17
Jeg har længe overvejet at udskifte alle mine 14mm covers med 11mm for at få mere hyldeplads, er bare ikke helt billigt når man skal bruge +150stk til at starte med.

Naiera så vidt jeg kan se så koster de da vist desværre 4kr/stk på stereo studios hjemmeside?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 18:33
Så har de sat prisen op. Jeg har flere gange købt 50 eller 100 til 3,- stykket. Jeg var lige inde og kigge på mine gamle ordrer, for at være 100% sikker

Men det kan være, at det ikke er de samme covers længere. De har dem også i æsker med fem, hvor de før kun havde dem alene. Jeg har heldigvis en god bunke på lager.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu