|
The Last Stand vs Bullet to the Head |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6261 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2013 kl. 08:25 |
Eller gamle Arnold S vs gamle Stallone
Min stemme går helt klart til The Last Stand ![]() Redigeret af jake51 - 06-Juli-2013 kl. 08:25 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Christ, så må Bullet to the Head dælme være meget dårlig
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Arnold er min nr 1 af de 2 😀
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Jeg kunne faktisk rigtigt godt lide Bullet to the Head. Har kun set traileren til Last Stand, men nøj den ser ringe ud. Er dog vild med Arnold, så den skal da ses på et tidspunkt.
|
|
![]() |
|
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
se dem begge
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |