|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kstdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hos mig er subnetmask 255.255.254.0 når jeg tjekker ipconfig, så det er vel det jeg skal taste? Hvad skal der stå ved standard router? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
|
![]() |
|
kstdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Min IP er nærmere noget i retning af 89.236.**.***
Default gateway er så 89.236.*.* Er det her den er gal? Jeg er ikke så meget inde i det med intern og ekstern IP, men har det måske noget med det at gøre? Jeg har forresten læst følgende på Trustpilot fra brugeren magius: For at starte med det værste, så er deres "router" som man selv skal ud og købe, sat op med deres egen software. Men af uviste årsager gør det at billion maskinen IKKE fungerer som router, men derimod som modem. Derved bliver alle enhader på ens eget netværk direkte forbundet til Perspektiv og får tildelt IP derfra. OG man er begrænset til 5 IPadresser. Når man som jeg har 1 netværksprinter, en NAS-boks, 1 trådløst accesspunkt og flere computere sat op, så er det lige pludselig kun 5 af dem der har adgang..?? Kan det gøre noget? |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Hej.
Din IP adresse kan du se på www.myip.dk Hvis du skriver 192.168.1.1 og skriver admin som adgangskode skulle du kunne komme ind i noget konfiguration af routeren. Jeg ved ikke om det er nødvendigt, men der kan du i hvert fald ændre nogle indstillinger. Som der bliver nævnt skal din PS3 ikke hedde det samme som din PC eller PS3, så vidt jeg ved kan du så i stedet kalde den 192.168.1.2 Det er bare et forslag, håber du kan bruge det. Held og lykke. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Dette er en offentlig ip adr, og denne burde du nok kunne komme på nettet med.
Et forslag er at du skriver informationerne ned du ser på din pc, og så kopierer du samme information over på din PS3.
Som du nævner kan der være begrænsning i hvor mange maskiner du sætter på perspek. nettet. Så måske får din PS3 slet ikke nogen IP tildelt.
Har du flere end 5 maskiner på nettet, eller ihvertfald enheder som kræver en ip?
|
|
![]() |
|
Elme ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Du kunne prøve at holde on knappen inde i 5-10 sek. indtil at maskinen bipper (resettes) måske vil du få hul igennem nettet på den måde. (lykkes for mig ved et lignede problem) Derefter kunne den updates den med 3.15 updaten .
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fundet en løsning på problemet:
Jeg prøvede som sagt stort set alt for at få det til at virke. Jeg ringede så til min internetudbyder Perspektiv Bredbånd og afmeldte min faste IP. DET virkede og jeg kan nu nørde løs på nettet med min PS3 ![]() Tak til alle for hjælpen! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |