recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixeljunk Shooter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPixeljunk Shooter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Pixeljunk Shooter
    Sendt: 22-Januar-2010 kl. 10:30
Fik downloadet naevnte titel i gaar til 10$.

Har kun spillet 3 baner, men det ser ud til at Pixeljunk igen har formaaet at lave et lille spil, der er pissesjovt og underholdende, samtidigt med at det ser flot ud og med et godt produceret soundtrack (hvor bl.a. visse lyde i musikken er forbundet med de "actions" man laver i spillet).

Visuelt er det meget enkelt lavet og paavirker ikke de visuelle sanser i samme grad som Eden. Det er dog stadigvaek flot - ved ikke hvordan de udvikler sig i de senere baner, men jeg regner med en del udfordring, hvis man skal naa det hele.
Det ser dog ikke ud som om, at det er lige saa opfattende som Eden - altsaa det vil vaere nemmere at samle alle objekter osv.

Styringen er igen ret enkel, skibet, man flyver rundt kan skyde fjender og samle overlevende folk (det gaar spillet ud paa) og ting op. Desuden kan man snure skibet vha. den hoejre analoge pind for at samle bonuspoint.

De eneste problem, jeg har er, at jeg nogle gange kom til at bruge R1 (skyde) i stedet for L1 (samle den overlevende op). Tongue

Hvis man er til disse hyggelige spil, saa er det klart en anbefaling herfra (ligesom Eden ogsaa var).

Andre, der har spillet det?

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 11:44
Nope, jeg har ikke spillet det. Men jeg har i går downloadet Braid til $7.45 så det skal jeg hjem og prøve om lidt. :) Det har fået rigtig gode anmeldelser på gamespot. :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:36
Ja Braid skulle ifoelge anmeldelser ogsaa vaere godt. Det tiltalte dog ikke mig ud fra det jeg saa, men du maa fortaelle lidt om det..

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 15:09
Det er et anderledes eventyr hvor du skal finde en prinsesse, fortalt i nyere tid. Spillet er opdelt i 6 baner (hvad jeg kan se ud fra trofæerne). Hver bane er indelt i flere kapitler hvor du kan samle nogle puzzlespilsbrikker, eller bare vælge at gå igennem. Det svære består i at kunne få disse brikker, da du kan gå tilbage i tiden, så der er masser af små puzzles at skulle kunne kringle, selv allerede efter de første baner begynder det at blive svært.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 15:41
Hvrofor gaar man saa ikke "bare igennem" og redder prinsessen? :)

Har personen ikke et ret stort hoved?

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 17:22
Fordi så får du ikke trofæerne :D eller ser hvordan billederne ser ud. mmh joh hovedet ser lidt stort ud, grafikken er generelt også lidt specielt.
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 08:48
Jeg vil godt tilslutte mig fans af Pixeljunk Shooter. Det er et rigtigt sjovt lille spil.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu