|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() Sendt: 27-August-2006 kl. 16:13 |
Hejsa
Hvad er forskellen mellem de to modeller? Er det noget med px modellen er med digital tuner? Og kan den bruges i danmark? Og hvis ikke, er der så alm analog tuner med? Men jeg overvejer stærkt at købe det her http://www.atv-24.com/product_info.php/products_id/6750?ref= 5..
Vh Rene |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
ja
![]() |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
SMKR ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Jeg er måske lidt tungnem...
![]() |
|
Søren
|
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
På PX modellen er der både analog og digital tuner.
Bag på er der en helt alm. coax til antenneledning. På fjernbetjeningen er der øverst en særlig knap DVB-T / analog. Toggler mellem de to menuer for analoge og digitale kanaler. Men hvem ser analog TV idag ? Når den autosøger på kanaler finder den automatisk alle digitale og alle analoge kanaler. De digitale kanaler i en menu for sig, de analoge kanaler i en menu for sig. Har iøvrigt en meget smart kanal-menu-funktion. Grundbasen har alle kanaler listet. Så er der 4 profiler man kan sammensætte fra grundbasen. På andre TV er kanalen helt væk i det øjeblik man sletter den fra menuen - på panaen er den altid tilgængelig i grundbasen. Redigeret af ticker - 27-August-2006 kl. 22:02 |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
|
SMKR ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Tak for dit svar Ticker - ja hvem ser analog TV i dag . Det gør jeg faktisk, idet vores fællesantenne, er analogt i et års tid endnu, til de der skifter til bredbånds TV . Det undrer mig stadig at PV modeller er dyrere end PX´eren i Tyskland. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
mobez ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Rene lad mig høre hvis du bestiller sådan et stykke issenkram
Er der nogen her i forum der har erfaring med at bestille fra www.atv.de |
|
![]() |
|
13112 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Bestille hvad? Check lige sitet!
|
|
Henrik
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Ja, jeg har lige fået renset kloak ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |