|
Tripole højtalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Super. Tak for svar Steen. Så vil jeg overveje at købe et sæt M&k 150mkii som baghøjtaler. Spørgsmålet er så bare om det er bedst at bruge dem som side eller baghøjtalere..
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
|
Surround højttalere og bag højttalere bør være ens og i øvrigt passe til fronterne og evt. center højttaler.
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Der er netop kommet en 11 kanals reciever på markedet, Anthem MRX 1120 |
||
![]() |
||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
|
Vil 4 ens fuldtone enheder ikke virke som en? Jeg har nemlig tænkt, at få bygget sådanne 4 med 4 enheder i hver, placeret i samme forplade. Jeg tænker det vil give en mere ensartethed i rummet til flere lyttere. Enhed Enhed Enhed Enhed |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Så længe alle enheder spiller i samme retning, kan jeg ikke se at det skulle give problemer.
|
||
![]() |
||
|
Mægtigt. Tak. Så bliver det løsningen for mig. Redigeret af Sven Palvig - 30-Januar-2016 kl. 19:20 |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Spørg Strecker på dette site. Han har praktisk erfaring med både monopol og tripol til atmos
|
||
![]() |
||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
|
onkyos top model har 11 kanaler, bare til orientering.
|
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Tak, jeg ved det men den har ikke DTS-X og er en ældre model. Venter pænt på næste generation. Så meget haster det heller ikke (konto drænet)
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Er det næste generation Onkyo du venter på? Ved du hvornår de forventes at lancere nyt? Har lige idag fået at vide, at TX-NR3030 (som vel skal kaldes Onkyos topmodel) er i restordre, og at det nok er fordi der kommer noget nyt. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Ja, det er enten den nye Onkyo eller Integra med 11 kanaler jeg går efter. Jeg ved ikke hvornår de kommer da det ikke virker som om det kommer med nye receivere på et fast tidspunkt. Lyder spændende hvis den er ved at udgå. Så er de nye nok lige på trapperne. Tak for info
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |