|
TP Musik drejer nøglen om |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du få deres søgemaskine, til at virke ordentligt? Jeg begynder at søge, og så kommer der bare en masse lort, som jeg ikke skal bruge til noget.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Jeg må indrømme at den er blevet meget underlig.
Jeg prøvede lige dead man og den foreslog lidt forskelligt. På dead man wal kom Dead man walking og trykkede jeg enter der kom alt den kunne finde med MAN DEAD KING osv og det er en gang gylde.
Jeg du har ret den er blevet dårlig. For 14 dage siden syntes jeg den var meget bedre, ihvertfald bedre end den der var der for et halvt år siden.
Men forvent ikke at du finder de helt store ting med din imponerende samling! Det man kan gå efter lige nu er rest tilbud der skal sælges ud for at skaffe hurtige penge.
Jeg fandt en ca 10 film og det blev 650 kr, det er jo helt rimligt, men jeg gik også kun efter de billigste. Redigeret af Infinity - 15-September-2012 kl. 00:52 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Ja, det er nogle undelige ting man får frem. Jeg kigger ikke efter gamle ting, men vil gerne vide, om de får noget i næste uge. Men jeg kan ikke finde titlerne.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |