recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TP Musik drejer nøglen om
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TP Musik drejer nøglen om

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 22:00
Kan du få deres søgemaskine, til at virke ordentligt? Jeg begynder at søge, og så kommer der bare en masse lort, som jeg ikke skal bruge til noget.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 00:51
Jeg må indrømme at den er blevet meget underlig.
Jeg prøvede lige   dead man og den foreslog lidt forskelligt. På dead man wal  kom Dead man walking og trykkede jeg enter der kom alt den kunne finde med MAN DEAD KING osv og det er en gang gylde.
Jeg du har ret den er blevet dårlig. For 14 dage siden syntes jeg den var meget bedre, ihvertfald bedre end den der var der for et halvt år siden.

Men forvent ikke at du finder de helt store ting med din imponerende samling! Det man kan gå efter lige nu er rest tilbud der skal sælges ud for at skaffe hurtige penge.
Jeg fandt en ca 10 film og det blev 650 kr, det er jo helt rimligt, men jeg gik også kun efter de billigste.

Redigeret af Infinity - 15-September-2012 kl. 00:52
mvh Infinity
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 09:21
Ja, det er nogle undelige ting man får frem. Jeg kigger ikke efter gamle ting, men vil gerne vide, om de får noget i næste uge. Men jeg kan ikke finde titlerne.Evil Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu