|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
||
Jeg synes sørme også det virkelig er forfærdeligt, at danmarks absolut største idrætsgren - også er den sportsgren, der bliver vist mest i tv. Puha da da !
Om det er dyrt eller billigt at se tv - bl.a. pga af sport - kan dog ikke få mit pis i kog, så jeg begynder at fremture med alverdens nedladende negationer - over for folk med andre interesser end jeg selv har !!
![]() Holly Moses - foren gang egoistisk ævl og kævl, der bliver fyret af i denne efterhånden tåbelige og ubrugelige tråd.
![]() Men hva' fa.. vi er jo i Danmmark - hvor det med at være sig selv nærmest og svine andre til, desværre florerer i større og større grad. Dælmene en sørgelig tendens.
![]() Over and out. ![]() Redigeret af Roland - 28-September-2010 kl. 22:25 |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
|||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
||
Sjovt som folk i disse tråde altid øffer over Viasat; hvilket er fuldt ud fortjent; men TV2s kanaler er stort set i samme prisklasse. Mere ved til bålet http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2198112.ece
|
|||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
||
Det irekterende er ikke af der bliver sendt meget sport, men af der efterhånden er så utroligt mange forskellige kanaler som koster mange penge fordi de sender fodbold en gang imellem,
men kan da godt forstå af du er urolig for af alle de kanaler kommer i sin egen pakke, da den pakken vil blive så utrolig dyr af kun de mest fanastiske fodbold fan vil betale for den
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Jeg har haft fuldpakken i mange år, og jeg kunne sagtens undvære en stor del af kanalerne. Deriblandt samtlige børnekanaler og DK4. Det fint er med mere valgfrihed. Med grundpakken+favoritpakken er der efter min mening også en del valgfrihed. Det ville dog være en befrielse hvis vi bare kunne slippe for licensen.
|
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Udelukkende en forglemmelse ....
DR betaler du i forvejen for over licensen så dem får du ikke noget økonomisk ud at af fjerne og når yousee endelig kommer med deres frit valg, så tvivler jeg på af selv om du fjernede alle de kanaler ville du stadig ikke have sparet nok til af betale for 2 sports kanaler |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |