|
såDAN DR! Flotteste show ever!!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2012 kl. 13:54 |
|
Finalen i X-Factor på DRHD er det flotteste show jeg nogensinde har overværet på TV. Billedet og lyden var helt i top - har da sjældent oplevet at min sub lød så præcis og dyb til en TV udsendelse.
Selve afviklingen var også topunderholdende, lige fra værten, over de medvirkende og dommerne, til kære ex X-Factor Bassim, der nu var reporter.
|
||
![]() |
||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gir dig fuldstændig ret, suveræn lyd i betragtning af det blev sendt live og af DR ! Vonume knappen var også drejet godt om styrbord, NÆSTEN som at være der selv ;-)
Lad os få noget mere af den slags👍 |
||
Mvh
Jan |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Rigtig flot program. Men jeg synes til gengæld at Basim på ingen måde fungerede godt, når han skulle interviewe folk.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
|
Bassim var i mine øjne helt forkert. Sangerne performede ikke voldsomt godt. Personligt havde jeg håbet på at Sveinur havde fundet noget folk-rock frem igen, hans udgaver af little lion og somebody that I used to know, var i mine øjne hans bedste performances. Idas bedste optræden var med den lidt underlige there is nothing wrong i et tidligere show. Men det har sikkert været noget af en fest at være med til. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det kunne være skønt hvis DR genoptog den gamle tradition med et show en gang i ugen: TV i Tivoli, TV i Teltet osv.
|
||
![]() |
||
|
Basim fungerede lige nøjagtig så godt som de øvrige amatører - give a little credit...
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
På ingen måde. Så lige noget af programmet igen. Jeg sad nærmest og krummede tæer da han interviewede folk. Pinligt
|
||
![]() |
||
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
|
Lyden var tip top.....den ros skal DR's lyd teknikere ha .....Men Medina....avs for en vokal live
![]() Har dog også Maestro finalen på Yousee boksen liggene og der var lyden også på top niveau...... |
||
![]() |
||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
|
Ja nu du siger det, det var godt nok en "mindre god" vokal hun havde der, synes hun har været bedre live, mener hun lød bedre til Zulu Awards...... men en flot pige ;-)
|
||
Mvh
Jan |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|
De havde vist glemt at tænde for auto-tune da hun var på scenen...
|
||
![]() |
||
|
Kan det tænkes at hun har haft sin egen producer ved knapperne. Hun lød ihvertfald ikke nær så godt som de andre.
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
Helt enig. Man laver et gennemført professionelt show (slår mange udenlandske musikshows med længder), og så tager man en tidligere X-Factor darling (forstå det hvem der kan), og giver ham en rimeligt fremtrædende rolle, som han på ingen måder kunne gabe over. Resultatet blev forudsigeligt......elendigt! |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |