|
Amerikanske TV-serier som bliver droppet |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Endte sæs 1, så dårligt, at det ikke er værd at give penge for sæs 1? Jeg kunne godt tænke mig at se den, men ikke hvis det er en totalt latterlig afslutning.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
hajenraj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
|||
Ja sæson 1 endte vildt dårligt og jeg følte ihvertfald jeg havde spildt min tid på en ellers fed serie
|
||||
Mvh
Hajenraj |
||||
![]() |
||||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|||
+1 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
Takker. Så gider jeg ikke at bruge penge på den.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
http://www.dvd-earth.co.uk/en/DVD.aspx?id=579368Nogen som kender denne serie. Den ser ret sjov ud på trailers.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|||
jeg har selv castle den er ganske morsom han er en krimalforfatter og har skrevet en masse bøger og det første afsnit bliver han hentet at politet da morderne er begået ligesom i hans bøger. så han hjælper politet
|
||||
![]() |
||||
|||
Hmm. Det lyder som en, jeg bliver nødt til at se, på et tidspunkt. Når der bliver lidt luft, i økonomien til flere serier.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|||
ved ikke om du har set det men første sæson koster 200kr herhjemme
|
||||
![]() |
||||
|||
Jo, har godt set det. Men den koster lige en anelse, mindre hos amazon. Men den skal så bare bestilles, sammen med noget andet. For den er under grænsen til gratis fragt.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Så kan man forudbestille, sæson 4 af Fringe, hos PlanetAxel. Og den har søreme DK tekst. Og i øjeblikket har de fri porto. ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |