recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad synes i om Prometheus ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad synes i om Prometheus ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:07
Jeg så filmen i Imperial i eftermiddags og må indrømme, at jeg er noget skuffet. En film jeg godt kunne have undværet at se i biffen...
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 20:05
Forrygende sci-fi, som med tiden nok skal få et betydeligt comeback, som filmens præmisser og koncept bliver vendt og mange vil finde ud af, at filmen både giver svar og forløsning på store spørgsmål. Forvent bare ingen tydelige forklaringer:

Bedre og bedre, desto mere der tænkes over den:

http://www.cinefil.dk/?p=4112

StarStarStarStarStar
Til top
henrikvb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juni-2012
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikvb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 16:17
udemærket film, men heller ikke mere
ud af 6 vil jeg give den 4
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 17:56
Synes den holdt hele vejen, det var jo ikke en socialskildring af en polsk landarbejderfamilie ! Det var en seedspreader ,og en sci-fi der sagtens kan ses stående alene. (der var heller ikke lovet et actionbrag ) Synes den var fed ! 4+ på en 6.skala.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Valaquenta Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valaquenta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 00:54
Den lidt forjaget sidste trediedel bliver bedre forklaret med et directors cut:

Med venlig hilsen

Valaquenta
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu