|
Hvad synes i om Prometheus ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så filmen i Imperial i eftermiddags og må indrømme, at jeg er noget skuffet. En film jeg godt kunne have undværet at se i biffen...
|
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
Forrygende sci-fi, som med tiden nok skal få et betydeligt comeback, som filmens præmisser og koncept bliver vendt og mange vil finde ud af, at filmen både giver svar og forløsning på store spørgsmål. Forvent bare ingen tydelige forklaringer:
|
![]() |
|
henrikvb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2012 Status: Offline Point: 3 |
udemærket film, men heller ikke mere
ud af 6 vil jeg give den 4
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Synes den holdt hele vejen, det var jo ikke en socialskildring af en polsk landarbejderfamilie ! Det var en seedspreader ,og en sci-fi der sagtens kan ses stående alene. (der var heller ikke lovet et actionbrag ) Synes den var fed ! 4+ på en 6.skala.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Den lidt forjaget sidste trediedel bliver bedre forklaret med et directors cut:
|
|
Med venlig hilsen
Valaquenta |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |