recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God forklaring søges?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod forklaring søges?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: God forklaring søges?
    Sendt: 05-Januar-2010 kl. 00:53
Hej med jer

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en PS3 slim (tager al min nattesøvn :-). Der er bare en ting ved den jeg ikke forstår... Hvorfor i alverden er det lavet sådan at når skiven kører ud er det lavet så man lige præcis ikke kan nå at få fat i hullet i skiven. Er det ikke skadeligt for disken at man rører den andre steder end i hullet? (Sidstnævnte skal ikke misforstås af folk med beskidte tanker! :-)

En anden ting, inden jeg fandt ud af hvordan det hele fungerede kom jeg til at trykke direkte på eject knappen da jeg skulle slukke og afslutte et spil. På daværende tidspunkt havde jeg ikke fundet ud af endnu at man kan gøre det på en anden måde... Bruger den normale måde med at trykke på PS tasten nu, men der kan vel ikke være sket noget ved det denne ene gang, tror I?

Godt Nytår!

Venligst
Strange

Redigeret af Strange - 05-Januar-2010 kl. 11:55
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 08:29
Det sker der ikke noget ved, til begge spørgsmålene. =)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu