|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() Sendt: 11-Januar-2010 kl. 13:23 |
Hejsa,
Jeg har min PS3 og QNAP 109 NAS tilsluttet til mit netværk. De finder fint hinanden og jeg kan sagtens tilgå NAS'en fra PS3.. Problemet er dog, at når jeg opdaterer en mappe, eller tilføjer en film på NAS'en, så kommer det ikke frem på oversigten på min PS3.
Det virker altså som om der ikke bliver refreshet et eller andet sted.. Det hjælper heller ikke at reboote hverken PS3 eller NAS.. En gang i mellem dukker det nye materiale dog op, men uden nogen logisk forklaring bag..
Hvad faen kan jeg gøre, for at refreshe oversigten og få PS3 til at se det aktuelle indhold på NAS'en???
På forhånd tak for den hjælp der måtte komme
![]() |
|
![]() |
|
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Bruger du Twonky som UPNP?
I twonky kan du nemlig sætte op, hvornår den skal refreshe indholdet, om det er hver 10 min, 10 dag osv.
|
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
JA! Det gør jeg.. Hmm, kan du beskrive, hvordan jeg kommer frem til twonky indstillinger?(Det er blevet tilføjet for mig...)
Og tak for svaret
![]() |
|
![]() |
|
SirCrapAlot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
jeg har haft samme problem. Der var det opdaterings frekvensen på min NAS der udgjorde problemet. Den stod til scanning af nyt indhold pr. 20 minut.
|
|
![]() |
|
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
På min Qnap TS-119 skal jeg ind på den Ip adresse med port 9000. f.eks: http://10.0.0.3:9000/
Der står recans in minutes.
Det kan være det, men pas på med at sætte den til -1 (automatic watch content) det drillede mig, så jeg ikke kunne få adgang til filerne.
Hvis det ikke er det, har jeg ikke lige nogen idé. |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
![]() |
Charmer - den er nu rettet fra 60 min, til 1 min. TAK!
|
|
![]() |
|
![]() |
Velbekomme - glad for at kunne hjælpe. |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |