|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HP48.org ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 16:47 |
Hej, Fik B&O nogensinde rettet problemet med Beo4 og P-/P+ på SAGEM 60?, jfr. nedenstående thread. http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4092&PN =38&get=last
/HP Redigeret af HP48.org - 09-Oktober-2007 kl. 17:24 |
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Hejsa Nej det er ikke løst, faktisk er det ikke B&O's problem, det er fordi Sagem har valgt(ligesom mange andre producenter) at have forskellige knapper til kanalskift og menustyring, om jeg fatter hvorfor der skal 2 forskellige kanpper til P+ og Menu+ fatter jeg ikke. Problemet er tildels løst med Beo5 da den kan lave makroer, så jeg har kun problemet hvis jeg bruger min Beo4. Jeg tænkte en overgang på hvorfor B&O så ikke har byttet rundt på deres kontrol, altså så B&O krævede Go+ pil op når man var i Sagem menu, der er man trods alt ikke så ofte som man skifter kanal, men det bliver noget møg i kanalguiden, så de har nok valt at sige at kanalskift er mindre irreterende end at skulle trykke Go+pil op konstant i menuerne i Sagem 60. /Weebyx |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |