|
pc program til at lave avis |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg synes ellers at Publisher er let at bruge, har brugt det fra version 1. Men jeg har ikke prøvet de sidste versioner, da jeg har brugt Indesign på Mac siden 2008. PagePlus ser ellers godt ud, og det har CMYK, PDF/X-3 og farvestyring. Det er imponerende af et program til 749 kr. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Det ændrer ikke på at det bare en gang i mellem er rart at have et visuelt overblik over hvad det egentlig er man går og laver. Jeg skal blankt erkende at jeg på ingen måde har åbnet en publisher applikation siden før årtusind skiftet (ok. det er så lang tid siden at jeg ikke husker hvornår jeg har prøvet det sidst, men umiddelbart lugter det lidt af at være pre2000), så hvordan det virker i dag kan jeg ikke sige noget om, omend det så heller ikke rigtigt interesserer mig - OP spurgte til programmer og scribus er gratis og ganske udmærket. Har vedkommende adgang til ms publisher allerede, nå ja men så skal de være velkommen til bruge det! :-) |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|
"The newsroom" til C64
![]() ![]() Åhh! Undskyld, jeg havde lige overset det skulle være til PC ![]() Redigeret af vclarke - 11-Oktober-2013 kl. 17:25 |
||
![]() |
||
videbæk24 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2012 Status: Offline Point: 12 |
|
slettet
Redigeret af videbæk24 - 21-Oktober-2013 kl. 20:59 |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
|
nogen der ved om der findes skabelon til publisher eller indesign, til avisbrug
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Publisher kommer med masser af skabeloner. I Indesign laver man dem selv, eller køber dem. Indesign er et program til professionelt brug, og ingen avis med respekt for sig selv vil bruge en skabelon. Alle aviser vil se unikke ud. Redigeret af Brixen - 21-Oktober-2013 kl. 22:32 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Måske du kan finde noget her: http://indesignsecrets.com/resources/indesign-templates - Dog er Indesign en temmeligt dyr, og tung løsning med en ret høj indlæringskurve - Det er den proffessionelle løsning, og nok overkill til det du ønsker.
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |