|
Bærbar til knægten |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PM skrevet
Redigeret af fiskerendk - 23-Oktober-2013 kl. 16:38 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Kenneth fra LivingsmartTV har lige haft samme overvejelser ift. hans datter på 12.
Her taler de om hendes erfaringer med at skifte en MacBook ud med en Lenovo Yoga - hun er meget tilfreds kan jeg godt afsløre http://www.livingsmarttv.dk/2013/10/04/skole-pc-lenovo-yoga/ Overvej at købe den "gamle" Yoga 13 med Intel 3. generation, så sparer du en del. |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
må jeg lige tjekke ud, men kan ikke gennemskue hvilken model det er. Men må jeg tjekke, virker dog også lidt pebret, men man får jo hvad man betaler for I guess...
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Jeg har en Lenovo T520 der er som ny til salg for 3500
9 cell batteri, onsite garanti, i5 Cpu osv |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
den legendariske Spawn! Tak for tilbudet, hvor i landet er du og hvor gammel er den? Windows med?
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg har en til salg jeg ikke bruger mere da jeg er stoppet på skolen.
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Hej Angus
Befinder mig i Ballerup, og maskinen er født med Win 7 pro Du vælger selv sprog |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |