recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - virtualbox på OsX Maveriks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

virtualbox på OsX Maveriks

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

dernæst så er 512mb ram godt nok ikke meget til en win7. Som minimum 1GB skal der til.

Det passer altså ikke, det kommer helt an på hvad det skal bruges til. Jeg kører en windows 7 på virtualbox, til nogle mindre krævende opgaver,  som kører ganske fint med 512mb.

Går man under 512 bliver det dog ikke godt, men 512 er fint.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Min erfaring er at Virtualbox fejler af og til. Derfor opgav jeg at bruge den, og købte i stedet VMware Fusion. Og der bruger jeg stadig ver. 4 i Mavericks selv om der er en ver. 6.
Der har aldrig været problemer med Fusion.

Der var jeg for hurtig. Jeg kan ikke rette indstillinger for en VW. Så jeg bliver alligevel nødt til at opdatere.

Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 11:41
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af moose74 moose74 skrev:

KIM T

Installere jeg den, skal windows 7 så geninstalleres ?

bruger kun! windows 7 på min imac, til at lave film covers til min tvis media center.

Det er muligt din VM kan konverteres. Den kan jo også være ødelagt, så det er derfor du har problemer.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 14:29
Du kan prøve en 30 dages trial version, og se om Fusion kan konvertere din VM.

Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 14:29
Venlig hilsen
KB
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 16:15

Ikke den store IT expert, lige på dette punkt, men tror stadig løsninger er at finde her : 

Har bare ikke haft held med det.... endnu.

Dette er hvad jeg har i min windows 7 mappe, er der noget der ikke stemmer, tager jeg gerne mod jeres inputs.

Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 16:16
tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 16:45
opsætning pt. med efterølgende besked

tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 16:46
tvix rocks !
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af moose74 moose74 skrev:

Ikke den store IT expert, lige på dette punkt, men tror stadig løsninger er at finde her : 

Der står at du skal slette nogle filer fra /Bibliotek/Ekstensions som har med den gamle Virtualbox at gøre. 
.kext filer er kernel extensions.

Dvs. i et Terminal vindue skriver du kextstat og trykker Enter
så får du listen over extensions i brug, og hvis der er gamle Virtualbox extensions, så har du problemet. Så er det åbenbart bare at slette de gamle, og genstarte din Mac.

Redigeret af Brixen - 09-November-2013 kl. 17:06
Venlig hilsen
KB
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 17:42
sleter jeg dem i terminal vinduet ? og hvad skriver man ?
tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 19:45
Fandt dette, men er af den version jeg køre nu og ikke ældre...

Er ikke helt med på hvordan jeg sletter de 4 linjer ?

Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 19:56
tvix rocks !
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 19:50
Så har du ikke det problem jarneil skriver om. Han havde de gamle versioner liggende.

Venlig hilsen
KB
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 14:58
Så ved jeg sku ikk` tak for jeres input`s Disapprove
tvix rocks !
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu