|
Bi amping |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Forfatter | ||||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg går ud fra at det er et modul til en to-vejs aktiv højttaler, så giver det god mening at forstærkeren til bas er kraftigere, omend det er noget større forskel end man normalt ser, de fleste aktive højttalere jeg kender har et forhold på 2:1 eller 3:1, og mange er helt enkelt 1:1 så man kan genbruge samme forstærkermodul til begge enheder.
Har du nogle data på at de to sektioner lyder forskelligt, f.eks. nogle frekvenskurver eller andet?
Redigeret af HenrikStevn - 20-Januar-2016 kl. 09:45 |
||||
![]() |
||||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Dejligt at du i en anden tråd godt ved at udgangsimpedans ikke er et andet ord for klipning.
Det var du lige så godt som jeg. Og det er jo ikke fordi at man mister watt, men fordi at der ryger lydkvalitet.
|
||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |