|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 10-December-2009 kl. 08:43 |
Hejsa
Har lige erhvervet mig (Ikke modtaget endnu) en Wii, standard pakke.
Nu er min spørgsmål så: Hvad har jeg brug for af tilbehør, nå to børn og deres forældre skal spille? Redigeret af KBAndersen - 10-December-2009 kl. 08:44 |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Emort ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
du er fint dækket ind til en start med det der kommer som standart
bare plug i og følg instruktionerne. senere kan du vælge at tilkøbe en ekstra Wii motion og nuntjuk men de fleste spil wi wii sports kan spilles fint flere med et sæt også hvor flere deltager.
|
|
Tv: 40w5500 + Samsung LE26B455
Nas: Qnap TS-219P Antenne: Glentevejs Antennelaug, (Odense pk. 3) Recorder: PC 3 Ghz + PVR-150 + GB-PVR |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Nogle gode genopladelige batterier (Sanyo eneloop - aflader ikke som mange andre billige gør)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Ok.. Tak ...
Men, jeg skal bruge den her i julen og der vil vi jo nok få brug for at spille 2 af gangen.
Bootchips, er det noget man skal gøre brug af?
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Nej. Nyeste FW 4.2 har faktisk gjort at en del chip heller ikke kan afspille nye spil. Prøv at softmodde den i stedet for (koster gratis.....) og smid en HDD bag i.
Hvis Wii'en er opdateret med sidste FW er der en guide her : http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1877
PS det er jo faktisk kun hvis i skal spille 2 samtidig at du har brug for 2 controllere. I f.eks bowling skiftes man jo til at spille, så her er 1 nok. Redigeret af kim.t - 10-December-2009 kl. 13:17 |
|
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Spil som mario kart og super smash brother er også gode spil til hvis i er flere. Og det kræver kun wii controlleren, nunchuuken kræves ikke i de fleste tilfælde, i multiplayer. Det er i hvert fald min erfaring.
|
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Kan du fortælle lidt om fordelene ved at softmodde Wii'en?
|
|
![]() |
|
![]() |
Koster gratis ;-)
Kan installere Home Brew, afspille brændte spil, starte spil fra HDD via WiiFlow.....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Nu bevæger emnet sig vist i en retning som ikke er tilladt at diskutere herinde, men jeg er enig... Kører selv med softmod, og så siger jeg ikke mere om den sag
![]() |
|
![]() |
|
tummes ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Det er der vidst ikke noget ulovligt i. Det er rigtig smart, så kan i også tage backup af jeres købte spil så skiverne ikke bliver ridsede.
Super nem guide her, www.wiisoftmod.dk - find forumet og så guides. Du skal bruge 4.2 v9 guiden. Nyere Wii kan ikke afspille backup DVD mm. Men du skal ved hjælp af ovenstående side tilslutte en ekstern harddisk og spille spillede derfra. Held og lykke Thomas
|
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Det er også ulovligt at spille kopi-spil, forstået på den måde at når du har købt et originalt spil, så må du tage EN sikkerhedskopi, men du må ikke spille kopien før det originale spil går i stykker.
Så i juridisk forstand er det lovligt at ligge spillet ind på harddisken, men du må ikke afspille det før din originale skive ikke kan afspilles mere... Det samme gør sig gældende for at kopi på skive...
Alle Wii kan spille backup dvd'er... Det kræver blot du ved hvilke IOS og loaders du skal bruge...
Begge guides, både den fra wiinyt og den fra wiisoftmod er ens... Lavet af samme person...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |