recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som extender - Streame film via n-netværk? For
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som extender - Streame film via n-netværk? For

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Makamakalay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 som extender - Streame film via n-netværk? For
    Sendt: 16-December-2009 kl. 12:32
Jeg overvejer at købe en PS3 slim (mest for at spille) og vil i den forbindelse bruge den som extender til min Mac. Jeg søger dog lidt info og råd il en sådan opsætning.

1. Vil jeg kunne afspille mine rippede DVD'er trådløst fra min Mac via mit n-netværk uden det hakker?

2. Og hvad med HD materiale?

3. Altså med trådløs forbindelse fra Mac til min Airport Express og herfra trådløs til PS3. Kan PS3 overhovedet køre den, eller skal der kabel i fra router?

4. Er dette overhovedet en god løsning. Det er jo ikke et kæmpe bævl at sætte min Mac ved siden af tv og forbinde de 2?

5. Andre forslag?
Til top
Crockie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2009 kl. 14:58
Prøv med :
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/

Jeg har oplevet at med 1080p materiale, hakker det engang imellem ved trådløs forbindelse. Det afhænger selvfølgelig også af, om der er andre der bruger den trådløse forbindelse imens.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu