|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 31-August-2006 kl. 09:37 |
Hej, Nå alle siger næsten Pioneer her inde :-) Så når mit budget maks er 30.000 kr inkl vægbeslag, så må det blive en 43". Hvilke model skal jeg vælge? krav. indbygget tuner / indbygget højtt / tuner til tdc kabel-tv. Evt. hvor skal man købe det og hvilke vægbeslag skal vælges? vægbeslag må meget gerne kunne tilte 10-15 grader Hvis man evt. bestiller det fra tyskland, hvordan er Pioneers garanti så? skal det sendes retur eller har Pioneer service i Danamrk
Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
HejPioneer er ikke specielt meget billigere i Tyskland-underligt nok. Køb 436 sxe hos Eks. Laptops....eller bedre:Vent en måned på den nye....måske der er et fælleskøb på den lige om hjørnet!! |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
hej, jeg vil bare gerne meget snart have denne handel ud af verden, har ikke tid pga. jeg flytter..... så skulle meget gerne besyilles inde for en uge |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Laptops.dk har den bedste med alt indbygget 436 sxe til 22.400 Men tag dog 436 xde i stedet...til 24k-jeg tror også KUN at det er den som kan opfylde dine krav m.h.t tilslutninger.. |
|
![]() |
|
![]() |
så denne hos justbuyeit.dk, er det ny model og en bedre model? |
|
![]() |
|
![]() |
436 xde er det ikke med ext. tuner? har ikke mulighed for dette, skal være intern
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Det er den nye model men den kommer nok ikke før efter IFA i Berling (i næste uge) eller med andre ord: i løbet af September. Den er ikke på markedet endnu. Men vi venter alle spændt (inkl. mig selv). |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
De nye modeller 427XA/XD er alle med intern turner (enten analog og/eller digital). Husk at de nye modeller er 42" og ikke som de gamle 43". |
|
![]() |
|
![]() |
Der er somt sagt muligvis et fælleskøb på vej via www.Tapeconnection.dk: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14599& PN=1 Redigeret af MikeOne - 31-August-2006 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Ved godt at den alm.opfattelse er at sxe og xde er ens på billedet-men sjovt nok skriver de noget helt modsat i det nye HEMMABIO......sxe skuffer dem meget,mens deres reference plasma er..........XDE |
|
![]() |
|
![]() |
Iøvrigt kan du ikke regne med en model er til at få bare fordi at den er på JUSTBUYIT s hjemmeside.Der kan nemt være 1 måned eller mere i lev.tid på den
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Johnny37, som andre har skrevet så tag og vent til IFA messen er gået igang. Så kommer de nye modeller og du kan vælge udfra dette. Ville være ærgeligt at købe et fjernsyn til 30.000kr. og så blot en uge efter finde ud af at afløseren kommer til 25.000 (måske enda på FKøb).
Men man kan selvf. blive ved at vente...... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |