|
Lionel Richie bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2012 kl. 17:22 |
Hej.
Jeg overvejer kraftigt at købe lionel richie greatest hits and more på bluray, men jeg kan ikke finde ud af om den er med alm. DTS eller med DTS-MA? Eller om den findes i flere versioner? Nogen der kender svaret, eller endnu bedre har den, så lige vil skrive et par ord, om billed og lyd kvaliteten? : ) vh. Kenny.
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den ikke, men kan se at den er i DTS HD MASTER 5.1.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Lyder som et godt køb for fans
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Pinligt, at jeg ikke selv tænkte over at søge på bdlive
![]() tusinde tak, så skal den helt klart hjem og det kan da ikke gå for stærkt ![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |