|
TV2 alle kanaler. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2012 kl. 06:00 |
Når jeg skulle se, hvad der kommer i fjernsynet brugte jeg altid på internettet "TV2 - alle kanaler". Jeg kan se at den tilsyneladende ikke eksisterer mere og er erstattet af noget ret uoverskueligt. (Eller bare slettet - de uoverskuelige oversigter har vist altid været der i en eller anden form).
Jeg har kigget lidt rundt - er tvguide.dk det bedste alternativ, der ligner "TV2 alle kanaler" mest??? Jeg kan også se at jeg skal bruge en halv dag på at rode med mit fjernsyn og DVD+HDD optager - alle kanalerne er jo fuldstændigt rodet rundt...
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , jeg bruger dr.dk , øverst er der en rubrik der hedder " TV " , og vælg herefter " TV oversigt " her er alle kanaler. Det synes jeg er den letteste at bruge....
MVH Redigeret af hopgreve - 10-Februar-2012 kl. 06:46 |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Jeg skulle lige til at indvende, at der på dr.dk er der jo kun 5 kanaler - indtil jeg trykkede på pilen... Men jo, jeg vil give dig ret - den er meget overskuelig.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Man kan lave sit eget layout med selvvalgte kanaler.
|
|
![]() |
|
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
du kan stadig få TV2 alle kanaler til at være ligesom før.
jeg formoder du snakker om den her side? http://tvtid.tv2.dk/tvguide/?portal Oppe i højre hjørne er der en knap der hedder tilpas, lige oven over en af kanalerne. Ved siden af knappen tilpas er der to forskellige layout muligheder du kan vælge, hvis du trykker på den vertikale vil det være ligesom før det blev ændret ![]() |
|
![]() |
|
Noget i den retning ja.... :-) Før havde "Alle kanaler" dog sin helt egen hjemmeside. Men dette fungerer også helt fint. Også pænere layout end den tidligere.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Ja , jeg bliver altså på DR
![]() MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Ud over at du går den besværlige vej derind, så giver jeg dig ret. Jeg plejer bare at trykke på "TV-oversigten" i den grønne menu ude til venstre. Klaus |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Tvtid app er endnu nemmere på en ipad
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Nej tak - ikke noget apple til mig...
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Der er jo også: http://yousee.tv/tvguide/alle/idag
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |