|
Endelig: Nu kommer mission Impossible på Blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nu har jeg sendt Moviezoo en mail med forespørgsel om lydformatet. Så får vi se...
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Har fået svar fra Moviezoo:
![]() Hvis det er Blu-Ray boksen, så har den 5.1 DTS-HD Master Audio på de tre film.
Go' aften.
mvh Thomas |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
![]() ![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
Uhm, det bliver godt.
![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
|||
Som sagt.. MI II.. Intro scene nr 2 med tango..:)
Er jeg den eneste der har set den scene 1000 gange? |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||
Er der så også kommet HD-lydspor, for det er der ikke i den gamle vers.
|
||||
![]() |
||||
|||
Læs 3 post oppe
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har haft dem i min afspiller, og kan bekræfte at de er i DTS HD MASTER 5.1.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|||
Mission Impossible Bd Box Bd PRODUKTINFORMATION
![]() Fra Blockbuster's hjemmeside....
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |