recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office program

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det kan være, at salget af Office-pakker dykkede så meget, at Microsoft ikke tjente nok. Der skal jo penge i kassen, så forretningen kan løbe rundt. Derfor er Office Starter sikkert ikke at finde på nye PC'er. Men ja - Office Starter var et ganske udmærket program til almindeligt brug - brugte det selv, da jeg en kort overgang havde Windows7. Er nu tilbage på min gamle XP-møgspandBig smile Måske VAR min Windows7-maskine for billig - 2.500 Kr. den holdt ikke ret længe, og er røget til Storskrald.

Netop - Office Starter var et ganske udmærket program til almindeligt brug.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:49
Du skal også huske, at Office Home And Student 2013 kun er til én PC, så der har Microsoft også lagt begrænsninger på.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 10:10
Ser man på det generelle prisniveau på Microsoft Office, så er der en vis prisstyring, hvor Bilka så har haft et tilbud i den bedre ende.

At priskonkurrencen ikke er så markant, er måske også grunden til udbredelsen af lidt mindre alternativer som LibreOffice og OpenOffice?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 10:46
Populariteten af åbne mailprogrammer i Skyen, er nok grunden til at faste mailprogrammer på computeren ikke har så meget opmærksomhed?

Windows Live Mail vil måske på sigt blive afløst af Morzilla Thunderbird - når jeg er blevet mere dus med den tekniske del   
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 11:26
Er man studerende, så er der gode pakketilbud til længere tids brug af Microsoft Office/Word.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 12:58
Win 7 Pro + Office 2010 Pro<3

- Og lad mig sige det sådan her, eneste Microsoft program jeg nogen sinde har brugt så meget som EEN øre på, er Win 8 Pro, der stadig ligger ubrugt hen, efter som jeg ikke er nået er reinstall punkt endnu Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu