|
Ny printer, hvad skal jeg kigge efter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2013 kl. 13:08 |
Efter overgang fra win xp til win8 endte min elskede canon lpb-1120 med at sige fra grundet mangleden 64bit drivere.
Så nu skal vi have fundet en ny printer. Jeg har fundet ud af, air print nok ville være en rar ting med to iPads i huset. Laser er ikke nødvendigt igen, da jeg har sendt den gamle laser i pleje hos familie, så hvis jeg skal bruge en større udskrift, så kan jeg tage filen med der ud. Ihvertfald indtil de dropper deres sidste 32 bit maskiner. Epson er droppet af erfaringer. Vil gerne have en maskine med separate patroner. Ud over mine få overvejelser. Er der så andre teknikker jeg skal lure efter? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AirPrint behøver din printer som sådan ikke understøtte. Hvis du har en synology NAS så gør den (hvis printeren er tilsluttet til den), eller hvis du som jeg har en Mac mini stående som kører 24/7 så smider du bare handyPrint på den.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har desværre ikke sådan nogle fine ting stående :)
Har en bærbar som mest kun er tændt når der skulle udskrives tidligere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |