recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De samme MacBook Air?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De samme MacBook Air?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Kan det passe de er så meget billigere end Apple selv?

Det kaldes et tilbud, og som du kan se, er det begrænset til én pr. kunde, og derefter er prisen 8.499,-
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 18:12
Umiddelbart står der intet om tilbud, og det er da klart det er begrænset til kun en pr. kunde til den pris :)

Redigeret af ladiesman217 - 10-September-2013 kl. 18:13
          
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 20:36

Umiddelbart står der intet om tilbud, og det er da klart det er begrænset til kun en pr. kunde til den pris :)

Det indikerer jo netop et tilbud
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 21:21
Ja ja okay, jeg forstår hvad du mener
Men intet nyt om Air linien i aftes, så gider ikke vente på en Ultimo 2013, hvis den overhovedet kommer?
          
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 21:24
 Det svinger lidt, men hvis jeg er i skole og bruger word blandet med lidt surf så er 12 timer ingen problem for den. Hvis man konstant er på nettet så er det omkring de 9-10 timer, det samme gælder når man ser film. Desuden er den rigtig hurtig til at oplade, alt i alt meget tilfreds.
Get HIFI or die trying c",
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 22:09

Ja ja okay, jeg forstår hvad du mener
Men intet nyt om Air linien i aftes, så gider ikke vente på en Ultimo 2013, hvis den overhovedet kommer?

Der kommer ikke nye Air foreløbigt. De er jo ganske nye.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 12:53

Steve Jones, jeg vidste godt den var mid 2013, men hvis du læser efter, så var jeg bare ikke sikker på om det var de samme, da den er 749 kr. billigere. Men tak for din tid, håber ikke du brugte alt for meget Smile

Så havde du jo alle informationer.. hvorfor spørger du så? - du kan endda se den er på tilbud..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 17:12
Spørger fordi jeg ikke var sikker. Og det gjorde mig i tvivl at den var så billig ift. Apples egen hjemmeside. For jeg vidste ikke det var et direkte tilbud.

Du må undskylde jeg spurgte
          
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 18:47
Du skal ikke undskylde - jeg finder det bare besynderligt ud fra en tanke om at hvad du skulle være i tvivl om, når du ved elgigantens er fra midt 2013 og har samme specs som den Apple sælger..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 19:56
Jeg ved det faktisk heller ikke. Jeg har det bare med at dobbelt tjekke ting meget nøje før jeg køber. Dårlig vane. Men ja du siger noget. Skulle nok lige have aktiveret øverste etage før jeg tvivlede

Men jeg er helt med nu...
          
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 20:57
Elgigantens pris er ikke meget under Apples hvis du trækker deres studie rabat fra...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 00:46
Det kan godt ske Tana, men nu er jeg heldigvis ikke studerende længere
Men ja det har du ret i.
          
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu