|
De samme MacBook Air? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kaldes et tilbud, og som du kan se, er det begrænset til én pr. kunde, og derefter er prisen 8.499,- |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Umiddelbart står der intet om tilbud, og det er da klart det er begrænset til kun en pr. kunde til den pris :)
Redigeret af ladiesman217 - 10-September-2013 kl. 18:13 |
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
Det indikerer jo netop et tilbud ![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja ja okay, jeg forstår hvad du mener
![]() Men intet nyt om Air linien i aftes, så gider ikke vente på en Ultimo 2013, hvis den overhovedet kommer? |
|
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Det svinger lidt, men hvis jeg er i skole og bruger word blandet med lidt surf så er 12 timer ingen problem for den. Hvis man konstant er på nettet så er det omkring de 9-10 timer, det samme gælder når man ser film. Desuden er den rigtig hurtig til at oplade, alt i alt meget tilfreds.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Der kommer ikke nye Air foreløbigt. De er jo ganske nye. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Så havde du jo alle informationer.. hvorfor spørger du så? - du kan endda se den er på tilbud..
|
|
![]() |
|
Spørger fordi jeg ikke var sikker. Og det gjorde mig i tvivl at den var så billig ift. Apples egen hjemmeside. For jeg vidste ikke det var et direkte tilbud.
Du må undskylde jeg spurgte ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Du skal ikke undskylde - jeg finder det bare besynderligt ud fra en tanke om at hvad du skulle være i tvivl om, når du ved elgigantens er fra midt 2013 og har samme specs som den Apple sælger..
|
|
![]() |
|
Jeg ved det faktisk heller ikke. Jeg har det bare med at dobbelt tjekke ting meget nøje før jeg køber. Dårlig vane. Men ja du siger noget. Skulle nok lige have aktiveret øverste etage før jeg tvivlede
![]() Men jeg er helt med nu... |
|
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Elgigantens pris er ikke meget under Apples hvis du trækker deres studie rabat fra...
|
|
![]() |
|
Det kan godt ske Tana, men nu er jeg heldigvis ikke studerende længere
![]() Men ja det har du ret i. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |